Biblioteca Humberto Rosselli Quijano
Información del autor
Autor Linda Everard |
Documentos disponibles escritos por este autor (1)
Refinar búsqueda
Layers of listening / Anna Lavis en The British Journal of Psychiatry, Año 2015 - Vol. 207 - No.2 (Agosto)
[artículo]
Título : Layers of listening : Qualitative analysis of the impact of early intervention services for first-episode psychosis on carers' experiences Tipo de documento: texto impreso Autores: Anna Lavis, Autor ; Helen Lester, Autor ; Linda Everard, Autor Fecha de publicación: 2020 Artículo en la página: pp. 135-142 Idioma : Inglés (eng) Idioma original : Inglés (eng) Palabras clave: Cuidadores - psicología, Inglaterra, Relaciones familiares, Enfermería a domicilio, Servicios de salud mental, Relaciones profesional-familiar, Trastornos psicóticos, Apoyo social, Estrés psicológico. Resumen: Early intervention services (EIS) comprise low-stigma, youth-friendly mental health teams for young people undergoing first-episode psychosis (FEP). Engaging with the family of the young person is central to EIS policy and practice. Link: ./index.php?lvl=notice_display&id=22114
in The British Journal of Psychiatry > Año 2015 - Vol. 207 - No.2 (Agosto) . - pp. 135-142[artículo] Layers of listening : Qualitative analysis of the impact of early intervention services for first-episode psychosis on carers' experiences [texto impreso] / Anna Lavis, Autor ; Helen Lester, Autor ; Linda Everard, Autor . - 2020 . - pp. 135-142.
Idioma : Inglés (eng) Idioma original : Inglés (eng)
in The British Journal of Psychiatry > Año 2015 - Vol. 207 - No.2 (Agosto) . - pp. 135-142
Palabras clave: Cuidadores - psicología, Inglaterra, Relaciones familiares, Enfermería a domicilio, Servicios de salud mental, Relaciones profesional-familiar, Trastornos psicóticos, Apoyo social, Estrés psicológico. Resumen: Early intervention services (EIS) comprise low-stigma, youth-friendly mental health teams for young people undergoing first-episode psychosis (FEP). Engaging with the family of the young person is central to EIS policy and practice. Link: ./index.php?lvl=notice_display&id=22114