Biblioteca Humberto Rosselli Quijano
Información del autor
Autor Ute Kessler |
Documentos disponibles escritos por este autor (1)
Refinar búsqueda
Treatment-resistant bipolar depression: a randomized controlled trial of electroconvulsive therapy versus algorithm-based pharmacological treatment / Helle K. Schoeyen en The American Journal of Psychiatry, Año 2015 - Vol. 172 - No.1 (Enero)
[artículo]
Título : Treatment-resistant bipolar depression: a randomized controlled trial of electroconvulsive therapy versus algorithm-based pharmacological treatment Tipo de documento: texto impreso Autores: Helle K. Schoeyen, Autor ; Ute Kessler, Autor ; Ole A. Andreassen, Autor Fecha de publicación: 2020 Artículo en la página: pp. 41-51 Idioma : Inglés (eng) Idioma original : Inglés (eng) Palabras clave: Antidepresivos, Trastorno bipolar, Trastorno depresivo, Terapia electroconvulsiva, Médtodos de Remisión-Inducción. Resumen: Electroconvulsive therapy (ECT) is regarded by many clinicians as the most effective treatment for treatment-resistant bipolar depression, but no randomized controlled trials have been conducted, to the authors’ knowledge. Link: ./index.php?lvl=notice_display&id=22238
in The American Journal of Psychiatry > Año 2015 - Vol. 172 - No.1 (Enero) . - pp. 41-51[artículo] Treatment-resistant bipolar depression: a randomized controlled trial of electroconvulsive therapy versus algorithm-based pharmacological treatment [texto impreso] / Helle K. Schoeyen, Autor ; Ute Kessler, Autor ; Ole A. Andreassen, Autor . - 2020 . - pp. 41-51.
Idioma : Inglés (eng) Idioma original : Inglés (eng)
in The American Journal of Psychiatry > Año 2015 - Vol. 172 - No.1 (Enero) . - pp. 41-51
Palabras clave: Antidepresivos, Trastorno bipolar, Trastorno depresivo, Terapia electroconvulsiva, Médtodos de Remisión-Inducción. Resumen: Electroconvulsive therapy (ECT) is regarded by many clinicians as the most effective treatment for treatment-resistant bipolar depression, but no randomized controlled trials have been conducted, to the authors’ knowledge. Link: ./index.php?lvl=notice_display&id=22238