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Autor Britta Mullany |
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Paraprofessional-delivered home-visiting intervention for american indian teen mothers and children / Allison Barlow en The American Journal of Psychiatry, Año 2015 - Vol. 172 - No.2 (Febrero)
[artículo]
Título : Paraprofessional-delivered home-visiting intervention for american indian teen mothers and children : 3-year outcomes from a randomized controlled trial Tipo de documento: texto impreso Autores: Allison Barlow, Autor ; Britta Mullany, Autor ; Nicole Neault, Autor Fecha de publicación: 2020 Artículo en la página: pp. 154-162 Idioma : Inglés (eng) Idioma original : Inglés (eng) Palabras clave: Desarrollo infantil, Depresión, Educación, Indios norteamericanos - psicologíaInfantil, Comportamiento materno, Relaciones madre-hijo, Crianza, Embarazo en la adolescencia, Trastornos relacionados con sustancias. Resumen: The Affordable Care Act provides funding for home-visiting programs to reduce health care disparities, despite limited evidence that existing programs can overcome implementation and evaluation challenges with at-risk populations. Link: ./index.php?lvl=notice_display&id=22247
in The American Journal of Psychiatry > Año 2015 - Vol. 172 - No.2 (Febrero) . - pp. 154-162[artículo] Paraprofessional-delivered home-visiting intervention for american indian teen mothers and children : 3-year outcomes from a randomized controlled trial [texto impreso] / Allison Barlow, Autor ; Britta Mullany, Autor ; Nicole Neault, Autor . - 2020 . - pp. 154-162.
Idioma : Inglés (eng) Idioma original : Inglés (eng)
in The American Journal of Psychiatry > Año 2015 - Vol. 172 - No.2 (Febrero) . - pp. 154-162
Palabras clave: Desarrollo infantil, Depresión, Educación, Indios norteamericanos - psicologíaInfantil, Comportamiento materno, Relaciones madre-hijo, Crianza, Embarazo en la adolescencia, Trastornos relacionados con sustancias. Resumen: The Affordable Care Act provides funding for home-visiting programs to reduce health care disparities, despite limited evidence that existing programs can overcome implementation and evaluation challenges with at-risk populations. Link: ./index.php?lvl=notice_display&id=22247