Biblioteca Humberto Rosselli Quijano
Información del autor
Autor J. Daniel Ragland |
Documentos disponibles escritos por este autor (2)
Refinar búsqueda
Atypical learning in autism spectrum disorders / Marjorie Solomon en Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry, Año 2015 - Vol.54 - No.11 (Noviembre)
[artículo]
Título : Atypical learning in autism spectrum disorders : a functional magnetic resonance imaging study of transitive inference Tipo de documento: texto impreso Autores: Marjorie Solomon, Autor ; J. Daniel Ragland, Autor ; Tara A. Niendam, Autor Fecha de publicación: 2020 Artículo en la página: pp. 947–955 Idioma : Inglés (eng) Idioma original : Inglés (eng) Palabras clave: Aprendizaje, fMRI, Adolescentes, Razonamiento, Resolución de problemas Resumen: To investigate the neural mechanisms underlying impairments in generalizing learning shown by adolescents with autism spectrum disorder (ASD). Link: ./index.php?lvl=notice_display&id=22583
in Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry > Año 2015 - Vol.54 - No.11 (Noviembre) . - pp. 947–955[artículo] Atypical learning in autism spectrum disorders : a functional magnetic resonance imaging study of transitive inference [texto impreso] / Marjorie Solomon, Autor ; J. Daniel Ragland, Autor ; Tara A. Niendam, Autor . - 2020 . - pp. 947–955.
Idioma : Inglés (eng) Idioma original : Inglés (eng)
in Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry > Año 2015 - Vol.54 - No.11 (Noviembre) . - pp. 947–955
Palabras clave: Aprendizaje, fMRI, Adolescentes, Razonamiento, Resolución de problemas Resumen: To investigate the neural mechanisms underlying impairments in generalizing learning shown by adolescents with autism spectrum disorder (ASD). Link: ./index.php?lvl=notice_display&id=22583 Feedback-driven trial-by-trial learning in autism spectrum disorders / Marjorie Solomon en The American Journal of Psychiatry, Año 2015 - Vol. 172 - No.2 (Febrero)
[artículo]
Título : Feedback-driven trial-by-trial learning in autism spectrum disorders Tipo de documento: texto impreso Autores: Marjorie Solomon, Autor ; Michael J. Frank, Autor ; J. Daniel Ragland, Autor Fecha de publicación: 2020 Artículo en la página: pp. 173-181 Idioma : Inglés (eng) Idioma original : Inglés (eng) Palabras clave: Trastornos del desarrollo infantil generalizados, Feedback psicológico, Gyrus Cinguli, Problemas de aprendizaje, Memoria, Pruebas Neuropsicológicas, Corteza prefrontal. Resumen: Impairments in learning are central to autism spectrum disorders. The authors investigated the cognitive and neural basis of these deficits in young adults with autism spectrum disorders using a well-characterized probabilistic reinforcement learning paradigm. Link: ./index.php?lvl=notice_display&id=22249
in The American Journal of Psychiatry > Año 2015 - Vol. 172 - No.2 (Febrero) . - pp. 173-181[artículo] Feedback-driven trial-by-trial learning in autism spectrum disorders [texto impreso] / Marjorie Solomon, Autor ; Michael J. Frank, Autor ; J. Daniel Ragland, Autor . - 2020 . - pp. 173-181.
Idioma : Inglés (eng) Idioma original : Inglés (eng)
in The American Journal of Psychiatry > Año 2015 - Vol. 172 - No.2 (Febrero) . - pp. 173-181
Palabras clave: Trastornos del desarrollo infantil generalizados, Feedback psicológico, Gyrus Cinguli, Problemas de aprendizaje, Memoria, Pruebas Neuropsicológicas, Corteza prefrontal. Resumen: Impairments in learning are central to autism spectrum disorders. The authors investigated the cognitive and neural basis of these deficits in young adults with autism spectrum disorders using a well-characterized probabilistic reinforcement learning paradigm. Link: ./index.php?lvl=notice_display&id=22249