Biblioteca Humberto Rosselli Quijano
Información del autor
Autor G. Leonard Burns |
Documentos disponibles escritos por este autor (1)
Refinar búsqueda
The internal, external, and diagnostic validity of sluggish cognitive tempo / Stephen P. Becker en Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry, Año 2016 - Vol.55 - No.3 (Marzo)
[artículo]
Título : The internal, external, and diagnostic validity of sluggish cognitive tempo : a meta-analysis and critical review Tipo de documento: texto impreso Autores: Stephen P. Becker, Autor ; Daniel R. Leopold, Autor ; G. Leonard Burns, Autor Fecha de publicación: 2020 Artículo en la página: pp. 163–178 Idioma : Inglés (eng) Idioma original : Inglés (eng) Palabras clave: Trastorno de déficit de atención e hiperactividad, Diagnóstico, Nosología, Ritmo cognitivo lento, Revisión sistemática Resumen: To conduct the first meta-analysis evaluating the internal and external validity of the sluggish cognitive tempo (SCT) construct as related to or distinct from attention-deficit/hyperactivity disorder (ADHD) and as associated with functional impairment and neuropsychological functioning. Link: ./index.php?lvl=notice_display&id=22413
in Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry > Año 2016 - Vol.55 - No.3 (Marzo) . - pp. 163–178[artículo] The internal, external, and diagnostic validity of sluggish cognitive tempo : a meta-analysis and critical review [texto impreso] / Stephen P. Becker, Autor ; Daniel R. Leopold, Autor ; G. Leonard Burns, Autor . - 2020 . - pp. 163–178.
Idioma : Inglés (eng) Idioma original : Inglés (eng)
in Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry > Año 2016 - Vol.55 - No.3 (Marzo) . - pp. 163–178
Palabras clave: Trastorno de déficit de atención e hiperactividad, Diagnóstico, Nosología, Ritmo cognitivo lento, Revisión sistemática Resumen: To conduct the first meta-analysis evaluating the internal and external validity of the sluggish cognitive tempo (SCT) construct as related to or distinct from attention-deficit/hyperactivity disorder (ADHD) and as associated with functional impairment and neuropsychological functioning. Link: ./index.php?lvl=notice_display&id=22413