Biblioteca Humberto Rosselli Quijano
Información del autor
Autor Erin V. Kelly |
Documentos disponibles escritos por este autor (1)
Refinar búsqueda
A novel approach to tackling bullying in schools / Erin V. Kelly en Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry, Año 2020 - Vol. 59 - No. 4 (Abril)
[artículo]
Título : A novel approach to tackling bullying in schools : personality-targeted intervention for adolescent victims and bullies in australia Tipo de documento: texto impreso Autores: Erin V. Kelly, Autor ; Nicola C. Newton, Autor ; Lexine A. Stapinski, Autor Fecha de publicación: 2020 Artículo en la página: pp. 508–518 Idioma : Inglés (eng) Idioma original : Inglés (eng) Palabras clave: Acoso escolar, Intervención temprana, Salud mental, Programas escolares Resumen: To examine the secondary effects of a personality-targeted intervention on bullying and harms among adolescent victims and bullies. Link: ./index.php?lvl=notice_display&id=22722
in Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry > Año 2020 - Vol. 59 - No. 4 (Abril) . - pp. 508–518[artículo] A novel approach to tackling bullying in schools : personality-targeted intervention for adolescent victims and bullies in australia [texto impreso] / Erin V. Kelly, Autor ; Nicola C. Newton, Autor ; Lexine A. Stapinski, Autor . - 2020 . - pp. 508–518.
Idioma : Inglés (eng) Idioma original : Inglés (eng)
in Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry > Año 2020 - Vol. 59 - No. 4 (Abril) . - pp. 508–518
Palabras clave: Acoso escolar, Intervención temprana, Salud mental, Programas escolares Resumen: To examine the secondary effects of a personality-targeted intervention on bullying and harms among adolescent victims and bullies. Link: ./index.php?lvl=notice_display&id=22722