Biblioteca Humberto Rosselli Quijano
Información del autor
Autor Valborg Baste |
Documentos disponibles escritos por este autor (1)
Refinar búsqueda
Effectiveness of brief and standard school-based cognitive-behavioral interventions for adolescents with anxiety / Bente Storm Mowatt Haugland en Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry, Año 2020 - Vol. 59 - No. 4 (Abril)
[artículo]
Título : Effectiveness of brief and standard school-based cognitive-behavioral interventions for adolescents with anxiety : a randomized noninferiority study Tipo de documento: texto impreso Autores: Bente Storm Mowatt Haugland, Autor ; Åshild Tellefsen Haaland, Autor ; Valborg Baste, Autor Fecha de publicación: 2020 Artículo en la página: pp. 552–564 Idioma : Inglés (eng) Idioma original : Inglés (eng) Palabras clave: Ansiedad, TCC breve, Intervenciones escolares, Prevención dirigida Resumen: We examined the effectiveness of targeted school-based cognitive-behavioral therapy (CBT) for adolescents (12−16 years of age) with anxiety, and tested whether brief CBT was noninferior to standard duration CBT. Link: ./index.php?lvl=notice_display&id=22726
in Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry > Año 2020 - Vol. 59 - No. 4 (Abril) . - pp. 552–564[artículo] Effectiveness of brief and standard school-based cognitive-behavioral interventions for adolescents with anxiety : a randomized noninferiority study [texto impreso] / Bente Storm Mowatt Haugland, Autor ; Åshild Tellefsen Haaland, Autor ; Valborg Baste, Autor . - 2020 . - pp. 552–564.
Idioma : Inglés (eng) Idioma original : Inglés (eng)
in Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry > Año 2020 - Vol. 59 - No. 4 (Abril) . - pp. 552–564
Palabras clave: Ansiedad, TCC breve, Intervenciones escolares, Prevención dirigida Resumen: We examined the effectiveness of targeted school-based cognitive-behavioral therapy (CBT) for adolescents (12−16 years of age) with anxiety, and tested whether brief CBT was noninferior to standard duration CBT. Link: ./index.php?lvl=notice_display&id=22726