Biblioteca Humberto Rosselli Quijano
Información del autor
Autor Amy Rose Tuttle |
Documentos disponibles escritos por este autor (2)
Refinar búsqueda
Parents' experiences in child rotective services / Amy Rose Tuttle en Family process, Año 2007 - Vol.46 - No.3 (Septiembre)
[artículo]
Título : Parents' experiences in child rotective services : analysis of a dialogical group process Tipo de documento: texto impreso Autores: Amy Rose Tuttle, Autor ; Carmen Knudson-Martin, Autor ; Susan Levin, Autor Fecha de publicación: 2020 Artículo en la página: pp. 367-380 Idioma : Inglés (eng) Idioma original : Inglés (eng) Palabras clave: Sistemas de lenguaje colaborativo, Terapia de grupo, Servicios de protección infantil. Resumen: The authors qualitatively examine parent experiences in groups for persons seeking parental rights through Child Protective Services (CPS). The study focuses on 16 custody‐seeking parent figures who participated in dialogical groups designed from a Collaborative Language Systems perspective. Link: ./index.php?lvl=notice_display&id=23453
in Family process > Año 2007 - Vol.46 - No.3 (Septiembre) . - pp. 367-380[artículo] Parents' experiences in child rotective services : analysis of a dialogical group process [texto impreso] / Amy Rose Tuttle, Autor ; Carmen Knudson-Martin, Autor ; Susan Levin, Autor . - 2020 . - pp. 367-380.
Idioma : Inglés (eng) Idioma original : Inglés (eng)
in Family process > Año 2007 - Vol.46 - No.3 (Septiembre) . - pp. 367-380
Palabras clave: Sistemas de lenguaje colaborativo, Terapia de grupo, Servicios de protección infantil. Resumen: The authors qualitatively examine parent experiences in groups for persons seeking parental rights through Child Protective Services (CPS). The study focuses on 16 custody‐seeking parent figures who participated in dialogical groups designed from a Collaborative Language Systems perspective. Link: ./index.php?lvl=notice_display&id=23453 What does it mean to be relational? a framework for assessment and practice / Rachelle Silverstein en Family process, Año 2006 - Vol.45 - No.4 (Diciembre)
[artículo]
Título : What does it mean to be relational? a framework for assessment and practice Tipo de documento: texto impreso Autores: Rachelle Silverstein, Autor ; Linda Buxbaum Bass, Autor ; Amy Rose Tuttle, Autor Fecha de publicación: 2020 Artículo en la página: pp. 391-405 Idioma : Inglés (eng) Idioma original : Inglés (eng) Palabras clave: Terapia de pareja, Terapia relacional, Evaluación, Contexto social, Género Resumen: The authors begin with a question regarding how to better draw upon relational thinking in making case assessments and treatment plans. They first address issues regarding the cultural construction of self and relationships, integrating women's psychology, family systems, and collectivist culture literatures within a discussion of power. Link: ./index.php?lvl=notice_display&id=23478
in Family process > Año 2006 - Vol.45 - No.4 (Diciembre) . - pp. 391-405[artículo] What does it mean to be relational? a framework for assessment and practice [texto impreso] / Rachelle Silverstein, Autor ; Linda Buxbaum Bass, Autor ; Amy Rose Tuttle, Autor . - 2020 . - pp. 391-405.
Idioma : Inglés (eng) Idioma original : Inglés (eng)
in Family process > Año 2006 - Vol.45 - No.4 (Diciembre) . - pp. 391-405
Palabras clave: Terapia de pareja, Terapia relacional, Evaluación, Contexto social, Género Resumen: The authors begin with a question regarding how to better draw upon relational thinking in making case assessments and treatment plans. They first address issues regarding the cultural construction of self and relationships, integrating women's psychology, family systems, and collectivist culture literatures within a discussion of power. Link: ./index.php?lvl=notice_display&id=23478