Biblioteca Humberto Rosselli Quijano
Información del autor
Autor Laura M. Tully |
Documentos disponibles escritos por este autor (1)
Refinar búsqueda
The next big thing in child and adolescent psychiatry / Erica Z. Shoemaker en Psychiatric Clinics of North America, Año 2015 - Vol.38 No. 3 (Septiembre)
[artículo]
Título : The next big thing in child and adolescent psychiatry : interventions to prevent and intervene early in psychiatric illnesses Tipo de documento: texto impreso Autores: Erica Z. Shoemaker, Autor ; Laura M. Tully, Autor ; Tara A. Niendam, Autor Fecha de publicación: 2020 Artículo en la página: pp. 475-494 Idioma : Inglés (eng) Idioma original : Inglés (eng) Palabras clave: Prevención, Promoción de la salud, Depresión materna, Depresión familiar, Abuso de sustancias, Depresión adolescente, Riesgo ultra alto de psicosis Resumen: The last two decades have marked tremendous progress in our ability to prevent and intervene early in psychiatric illnesses. The interventions described in this article range from established, empirically-supported treatments to creative interventions early in their development and deployment. Link: ./index.php?lvl=notice_display&id=24204
in Psychiatric Clinics of North America > Año 2015 - Vol.38 No. 3 (Septiembre) . - pp. 475-494[artículo] The next big thing in child and adolescent psychiatry : interventions to prevent and intervene early in psychiatric illnesses [texto impreso] / Erica Z. Shoemaker, Autor ; Laura M. Tully, Autor ; Tara A. Niendam, Autor . - 2020 . - pp. 475-494.
Idioma : Inglés (eng) Idioma original : Inglés (eng)
in Psychiatric Clinics of North America > Año 2015 - Vol.38 No. 3 (Septiembre) . - pp. 475-494
Palabras clave: Prevención, Promoción de la salud, Depresión materna, Depresión familiar, Abuso de sustancias, Depresión adolescente, Riesgo ultra alto de psicosis Resumen: The last two decades have marked tremendous progress in our ability to prevent and intervene early in psychiatric illnesses. The interventions described in this article range from established, empirically-supported treatments to creative interventions early in their development and deployment. Link: ./index.php?lvl=notice_display&id=24204