Biblioteca Humberto Rosselli Quijano

Conflict in the classroom : the education of emotionally disturbed children [texto impreso] / Nicholas J. Long, Autor ; William C. Morse, Autor ; Ruth G. Newman, Autor . - California : Wadsworth Publishing Company, 1965 . - xi, 515 paginas ; 26 cm. Incluye índice, bibliografía Idioma : Inglés (eng)
|
Ejemplares (1)
Código de barras | Signatura | Tipo de medio | Ubicación | Sección | Estado |
---|---|---|---|---|---|
002332 | WS350 C748 | Libro - monográfico | Biblioteca Instituto Colombiano del Sistema Nervioso | Col. General | Disponible |
Dans le même rayon
Peut-être aimerez-vous
![]() Trastornos de la conducta en el niño / Harvey F. Clarizio (1981) | ![]() Presidential Address: Bringing the Village to the Children: Child Psychiatrists’ Role in the Transformation of Children’s Mental Health / Tami D. Benton en Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry, Año 2024 - Vol. 63 - No. 1 (Enero) | ![]() Social behavior and skills in children / Johnny L. Matson (2009) | ![]() The challenge of family therapy / Kalman Flomenhaft (1980) | ![]() The role of the amygdala in naturalistic mentalising in typical development and in autism spectrum disorder / Gabriela Rosenblau en The British Journal of Psychiatry, Año 2016 - Vol. 208 - No.6 (Junio) | ![]() CB1 receptors in the paraventricular nucleus of the hypothalamus modulate the release of 5-HT and GABA to stimulate food intake in rats / Ana María Cruz Martínez en European Neuropsychopharmacology, Año 2018 - Vol. 28 - No. 11 (Noviembre) |