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Autor Jessica Karalus |
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Treatment of child anxiety disorders via guided parent-delivered cognitive–behavioural therapy / Kerstin Thirlwall en The British Journal of Psychiatry, Año 2013 - Vol. 203 - No. 6 (Diciembre)
[artículo]
Título : Treatment of child anxiety disorders via guided parent-delivered cognitive–behavioural therapy : Randomised controlled trial Tipo de documento: texto impreso Autores: Kerstin Thirlwall, Autor ; Peter J. Cooper, Autor ; Jessica Karalus, Autor Fecha de publicación: 2021 Artículo en la página: pp. 436 - 444 Idioma : Inglés (eng) Idioma original : Inglés (eng) Palabras clave: Trastornos de ansiedad, Terapia - educación cognitivo-conductual, Terapia cognitivo-conductual, Padres - educación, Relaciones profesionales-familiares. Resumen: Promising evidence has emerged of clinical gains using guided self-help cognitive–behavioural therapy (CBT) for child anxiety and by involving parents in treatment; however, the efficacy of guided parent-delivered CBT has not been systematically evaluated in UK primary and secondary settings. Link: ./index.php?lvl=notice_display&id=27449
in The British Journal of Psychiatry > Año 2013 - Vol. 203 - No. 6 (Diciembre) . - pp. 436 - 444[artículo] Treatment of child anxiety disorders via guided parent-delivered cognitive–behavioural therapy : Randomised controlled trial [texto impreso] / Kerstin Thirlwall, Autor ; Peter J. Cooper, Autor ; Jessica Karalus, Autor . - 2021 . - pp. 436 - 444.
Idioma : Inglés (eng) Idioma original : Inglés (eng)
in The British Journal of Psychiatry > Año 2013 - Vol. 203 - No. 6 (Diciembre) . - pp. 436 - 444
Palabras clave: Trastornos de ansiedad, Terapia - educación cognitivo-conductual, Terapia cognitivo-conductual, Padres - educación, Relaciones profesionales-familiares. Resumen: Promising evidence has emerged of clinical gains using guided self-help cognitive–behavioural therapy (CBT) for child anxiety and by involving parents in treatment; however, the efficacy of guided parent-delivered CBT has not been systematically evaluated in UK primary and secondary settings. Link: ./index.php?lvl=notice_display&id=27449