Biblioteca Humberto Rosselli Quijano
Información del autor
Autor Iman Idrees |
Documentos disponibles escritos por este autor (1)
Refinar búsqueda
Systematic review and meta-analysis / Elizabeth Shephard en Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry, Año 2022 - Vol. 61 - No.2 (Febrero)
[artículo]
Título : Systematic review and meta-analysis : the science of early-life precursors and interventions for attention-deficit hyperactivity disorder Tipo de documento: texto impreso Autores: Elizabeth Shephard, Autor ; Pedro F. Zuccolo, Autor ; Iman Idrees, Autor Fecha de publicación: 2022 Artículo en la página: pp. 187-226 Idioma : Inglés (eng) Idioma original : Inglés (eng) Palabras clave: Trastorno por déficit de atención/hiperactividad (TDAH), Precursores de la vida temprana, Neurocognición, Intervención rápida, Prevención Resumen: To evaluate which early neurocognitive and behavioral precursors are associated with the development of attention-deficit/hyperactivity disorder (ADHD) and whether these are currently targeted in early interventions. Link: ./index.php?lvl=notice_display&id=28293
in Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry > Año 2022 - Vol. 61 - No.2 (Febrero) . - pp. 187-226[artículo] Systematic review and meta-analysis : the science of early-life precursors and interventions for attention-deficit hyperactivity disorder [texto impreso] / Elizabeth Shephard, Autor ; Pedro F. Zuccolo, Autor ; Iman Idrees, Autor . - 2022 . - pp. 187-226.
Idioma : Inglés (eng) Idioma original : Inglés (eng)
in Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry > Año 2022 - Vol. 61 - No.2 (Febrero) . - pp. 187-226
Palabras clave: Trastorno por déficit de atención/hiperactividad (TDAH), Precursores de la vida temprana, Neurocognición, Intervención rápida, Prevención Resumen: To evaluate which early neurocognitive and behavioral precursors are associated with the development of attention-deficit/hyperactivity disorder (ADHD) and whether these are currently targeted in early interventions. Link: ./index.php?lvl=notice_display&id=28293