Biblioteca Humberto Rosselli Quijano
Información del autor
Autor Daniel Berry |
Documentos disponibles escritos por este autor (1)
Refinar búsqueda
Variability in responding to joint attention cues in the first year is associated with autism outcome / Isabella C. Stallworthy en Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry, Año 2022 Vol.61 - No. 3 (Marzo)
[artículo]
Título : Variability in responding to joint attention cues in the first year is associated with autism outcome Tipo de documento: texto impreso Autores: Isabella C. Stallworthy, Autor ; Carolyn Lasch, Autor ; Daniel Berry, Autor Fecha de publicación: 2022 Artículo en la página: pp. 413-422 Idioma : Inglés (eng) Idioma original : Inglés (eng) Palabras clave: Atención conjunta, Respuesta a la atención conjunta, Trastorno del espectro autista, Comunicación no verbal, Hermanos infantes Resumen: With development, infants become increasingly responsive to the many attention-sharing cues of adults; however, little work has examined how this ability emerges in typical development or in the context of early autism spectrum disorder (ASD). Link: ./index.php?lvl=notice_display&id=28409
in Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry > Año 2022 Vol.61 - No. 3 (Marzo) . - pp. 413-422[artículo] Variability in responding to joint attention cues in the first year is associated with autism outcome [texto impreso] / Isabella C. Stallworthy, Autor ; Carolyn Lasch, Autor ; Daniel Berry, Autor . - 2022 . - pp. 413-422.
Idioma : Inglés (eng) Idioma original : Inglés (eng)
in Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry > Año 2022 Vol.61 - No. 3 (Marzo) . - pp. 413-422
Palabras clave: Atención conjunta, Respuesta a la atención conjunta, Trastorno del espectro autista, Comunicación no verbal, Hermanos infantes Resumen: With development, infants become increasingly responsive to the many attention-sharing cues of adults; however, little work has examined how this ability emerges in typical development or in the context of early autism spectrum disorder (ASD). Link: ./index.php?lvl=notice_display&id=28409