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Autor Daniel W. Belsky |
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Polygenic risk and the course of attention-deficit hyperactivity disorder from childhood to young adulthood / Jessica Agnew-Blais en Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry, Año 2021 - Vol. 60 - No.9 (Septiembre)
[artículo]
Título : Polygenic risk and the course of attention-deficit hyperactivity disorder from childhood to young adulthood : findings from a nationally representative cohort Tipo de documento: texto impreso Autores: Jessica Agnew-Blais, Autor ; Daniel W. Belsky, Autor ; Avshalom Caspi, Autor Fecha de publicación: 2022 Artículo en la página: pp. 1147-1156 Idioma : Inglés (eng) Idioma original : Inglés (eng) Palabras clave: TDAH, Desarrollo, Longitudinal, Puntuación de riesgo poligénico Resumen: To understand whether genetic risk for attention-deficit/hyperactivity disorder (ADHD) is associated with the course of the disorder across childhood and into young adulthood. Link: ./index.php?lvl=notice_display&id=28446
in Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry > Año 2021 - Vol. 60 - No.9 (Septiembre) . - pp. 1147-1156[artículo] Polygenic risk and the course of attention-deficit hyperactivity disorder from childhood to young adulthood : findings from a nationally representative cohort [texto impreso] / Jessica Agnew-Blais, Autor ; Daniel W. Belsky, Autor ; Avshalom Caspi, Autor . - 2022 . - pp. 1147-1156.
Idioma : Inglés (eng) Idioma original : Inglés (eng)
in Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry > Año 2021 - Vol. 60 - No.9 (Septiembre) . - pp. 1147-1156
Palabras clave: TDAH, Desarrollo, Longitudinal, Puntuación de riesgo poligénico Resumen: To understand whether genetic risk for attention-deficit/hyperactivity disorder (ADHD) is associated with the course of the disorder across childhood and into young adulthood. Link: ./index.php?lvl=notice_display&id=28446