Biblioteca Humberto Rosselli Quijano
Información del autor
Autor Michelle M. Hughes |
Documentos disponibles escritos por este autor (1)
Refinar búsqueda
Progress and disparities in early identification of autism spectrum disorder / Kelly A. Shaw en Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry, Año 2022 Vol. 61 - No. 7 (Julio)
[artículo]
Título : Progress and disparities in early identification of autism spectrum disorder : autism and developmental disabilities monitoring network, 2002-2016 Tipo de documento: texto impreso Autores: Kelly A. Shaw, Autor ; Dedria McArthur, Autor ; Michelle M. Hughes, Autor Fecha de publicación: 2022 Artículo en la página: pp. 905-914 Idioma : Inglés (eng) Idioma original : Inglés (eng) Palabras clave: Disparidades en el estado de salud, Trastorno del espectro autista, Discapacidad intelectual, Epidemiología Resumen: Early identification can improve outcomes for children with autism spectrum disorder (ASD). We sought to assess changes in early ASD identification over time and by co-occurring intellectual disability (ID) and race/ethnicity. Link: ./index.php?lvl=notice_display&id=28542
in Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry > Año 2022 Vol. 61 - No. 7 (Julio) . - pp. 905-914[artículo] Progress and disparities in early identification of autism spectrum disorder : autism and developmental disabilities monitoring network, 2002-2016 [texto impreso] / Kelly A. Shaw, Autor ; Dedria McArthur, Autor ; Michelle M. Hughes, Autor . - 2022 . - pp. 905-914.
Idioma : Inglés (eng) Idioma original : Inglés (eng)
in Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry > Año 2022 Vol. 61 - No. 7 (Julio) . - pp. 905-914
Palabras clave: Disparidades en el estado de salud, Trastorno del espectro autista, Discapacidad intelectual, Epidemiología Resumen: Early identification can improve outcomes for children with autism spectrum disorder (ASD). We sought to assess changes in early ASD identification over time and by co-occurring intellectual disability (ID) and race/ethnicity. Link: ./index.php?lvl=notice_display&id=28542