Biblioteca Humberto Rosselli Quijano
Información del autor
Autor Judith Schoenholtz Read |
Documentos disponibles escritos por este autor (2)
Refinar búsqueda
Group supervision meets technology / Dean S. Janoff en International Journal of Group Psychotherapy, Año 1999 Vol. 49 - No. 2 (Abril)
[artículo]
Título : Group supervision meets technology : a model for computer mediated group training at a distance Tipo de documento: texto impreso Autores: Dean S. Janoff, Autor ; Judith Schoenholtz Read, Autor Fecha de publicación: 2022 Artículo en la página: pp. 255-272 Idioma : Inglés (eng) Idioma original : Inglés (eng) Palabras clave: Instrucción asistida por computadora, Educación, Educación a distancia, Psicoterapia de grupo, Enseñanza. Resumen: Technological advances make the application of computer-mediated communication a supervision tool for group psychotherapy training when students and faculty are at a distance. A brief review of the literature on computer-mediated group dynamics provides the context for training applications. Link: ./index.php?lvl=notice_display&id=28921
in International Journal of Group Psychotherapy > Año 1999 Vol. 49 - No. 2 (Abril) . - pp. 255-272[artículo] Group supervision meets technology : a model for computer mediated group training at a distance [texto impreso] / Dean S. Janoff, Autor ; Judith Schoenholtz Read, Autor . - 2022 . - pp. 255-272.
Idioma : Inglés (eng) Idioma original : Inglés (eng)
in International Journal of Group Psychotherapy > Año 1999 Vol. 49 - No. 2 (Abril) . - pp. 255-272
Palabras clave: Instrucción asistida por computadora, Educación, Educación a distancia, Psicoterapia de grupo, Enseñanza. Resumen: Technological advances make the application of computer-mediated communication a supervision tool for group psychotherapy training when students and faculty are at a distance. A brief review of the literature on computer-mediated group dynamics provides the context for training applications. Link: ./index.php?lvl=notice_display&id=28921 The supervisor as gender analyst / Judith Schoenholtz Read en International Journal of Group Psychotherapy, Año 1996 Vol. 46 - No. 4 (Octubre)
[artículo]
Título : The supervisor as gender analyst : feminist perspectives on group supervision and training Tipo de documento: texto impreso Autores: Judith Schoenholtz Read, Autor Fecha de publicación: 2022 Artículo en la página: pp. 479-500 Idioma : Inglés (eng) Idioma original : Inglés (eng) Palabras clave: Feminismo, Identidad de género, Procesos de grupo, Directrices, Teoría Psicológica, Psicoterapia de grupo - educación. Resumen: upervision and training groups have advantages over dyadic supervision and training that include factors to promote group learning and interaction within a sociocultural context. This article focuses on the gender aspects of group supervision and training. Link: ./index.php?lvl=notice_display&id=28851
in International Journal of Group Psychotherapy > Año 1996 Vol. 46 - No. 4 (Octubre) . - pp. 479-500[artículo] The supervisor as gender analyst : feminist perspectives on group supervision and training [texto impreso] / Judith Schoenholtz Read, Autor . - 2022 . - pp. 479-500.
Idioma : Inglés (eng) Idioma original : Inglés (eng)
in International Journal of Group Psychotherapy > Año 1996 Vol. 46 - No. 4 (Octubre) . - pp. 479-500
Palabras clave: Feminismo, Identidad de género, Procesos de grupo, Directrices, Teoría Psicológica, Psicoterapia de grupo - educación. Resumen: upervision and training groups have advantages over dyadic supervision and training that include factors to promote group learning and interaction within a sociocultural context. This article focuses on the gender aspects of group supervision and training. Link: ./index.php?lvl=notice_display&id=28851