Biblioteca Humberto Rosselli Quijano
Información del autor
Autor Nicole R. Karcher |
Documentos disponibles escritos por este autor (1)
Refinar búsqueda
Understanding associations between race/ethnicity, experiences of discrimination, and psychotic like experiences in middle childhood / Nicole R. Karcher en Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry, Año 2022 - Vol. 61 - No. 10 (Octubre)
[artículo]
Título : Understanding associations between race/ethnicity, experiences of discrimination, and psychotic like experiences in middle childhood Tipo de documento: texto impreso Autores: Nicole R. Karcher, Autor ; Mallory J. Klaunig, Autor ; Nourhan M. Elsayed, Autor Fecha de publicación: 2022 Artículo en la página: pp. 1262-1272 Idioma : Inglés (eng) Idioma original : Inglés (eng) Palabras clave: Estudio ABCD, Etnia, Experiencias de discriminación, Experiencias de tipo psicótico, Raza Resumen: The present study aimed to examine factors that may account for race/ethnicity differences in psychotic-like experiences (PLEs) in a middle childhood sample, including evidence for experiences of discrimination as a psychosocial mediator of these differences. Link: ./index.php?lvl=notice_display&id=29334
in Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry > Año 2022 - Vol. 61 - No. 10 (Octubre) . - pp. 1262-1272[artículo] Understanding associations between race/ethnicity, experiences of discrimination, and psychotic like experiences in middle childhood [texto impreso] / Nicole R. Karcher, Autor ; Mallory J. Klaunig, Autor ; Nourhan M. Elsayed, Autor . - 2022 . - pp. 1262-1272.
Idioma : Inglés (eng) Idioma original : Inglés (eng)
in Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry > Año 2022 - Vol. 61 - No. 10 (Octubre) . - pp. 1262-1272
Palabras clave: Estudio ABCD, Etnia, Experiencias de discriminación, Experiencias de tipo psicótico, Raza Resumen: The present study aimed to examine factors that may account for race/ethnicity differences in psychotic-like experiences (PLEs) in a middle childhood sample, including evidence for experiences of discrimination as a psychosocial mediator of these differences. Link: ./index.php?lvl=notice_display&id=29334