Biblioteca Humberto Rosselli Quijano
Información del autor
Autor Phillip Yang |
Documentos disponibles escritos por este autor (1)
Refinar búsqueda
Antiracism work in schools / Phillip Yang en Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry, Año 2022 - Vol. 61 - No. 10 (Octubre)
[artículo]
Título : Antiracism work in schools : using dialectical behavior therapy skills to empower south texas educators Tipo de documento: texto impreso Autores: Phillip Yang, Autor ; Yolanda Crous, Autor ; Norma A. Balli Borrero, Autor Fecha de publicación: 2022 Artículo en la página: PP. 1296-1302 Idioma : Inglés (eng) Idioma original : Inglés (eng) Palabras clave: Racismo, Servicio basado en la escuela, Terapia conductual dialéctica, Educación Resumen: Implicit biases within school systems contribute to racist school cultures and policies. Black and Hispanic students are more likely to be over-policed in schools and to be penalized, especially by White teachers. Dialectical behavior therapy (DBT) skills can be taught to educators to support antiracist efforts in schools. Link: ./index.php?lvl=notice_display&id=29337
in Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry > Año 2022 - Vol. 61 - No. 10 (Octubre) . - PP. 1296-1302[artículo] Antiracism work in schools : using dialectical behavior therapy skills to empower south texas educators [texto impreso] / Phillip Yang, Autor ; Yolanda Crous, Autor ; Norma A. Balli Borrero, Autor . - 2022 . - PP. 1296-1302.
Idioma : Inglés (eng) Idioma original : Inglés (eng)
in Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry > Año 2022 - Vol. 61 - No. 10 (Octubre) . - PP. 1296-1302
Palabras clave: Racismo, Servicio basado en la escuela, Terapia conductual dialéctica, Educación Resumen: Implicit biases within school systems contribute to racist school cultures and policies. Black and Hispanic students are more likely to be over-policed in schools and to be penalized, especially by White teachers. Dialectical behavior therapy (DBT) skills can be taught to educators to support antiracist efforts in schools. Link: ./index.php?lvl=notice_display&id=29337