Biblioteca Humberto Rosselli Quijano
Información del autor
Autor Lauren DiNicola |
Documentos disponibles escritos por este autor (2)
Refinar búsqueda
Emotional Expressivity in Toddlers With Autism Spectrum Disorder / Suzanne Macari en Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry, Año 2018 - Vol. 57 - No.11 (Noviembre)
[artículo]
Título : Emotional Expressivity in Toddlers With Autism Spectrum Disorder Tipo de documento: texto impreso Autores: Suzanne Macari, Autor ; Lauren DiNicola, Autor ; Finola Kane-Grade, Autor Fecha de publicación: 2018 Artículo en la página: pp. 828-836 Idioma : Inglés (eng) Palabras clave: Autismo, Expresión emocional, Temperamento, Niños pequeños Resumen: There is a prevailing notion that children with autism spectrum disorder (ASD) exhibit intense negative and attenuated positive emotions, although the empirical evidence regarding their emotional expressiveness (EE) is limited. Link: ./index.php?lvl=notice_display&id=17760
in Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry > Año 2018 - Vol. 57 - No.11 (Noviembre) . - pp. 828-836[artículo] Emotional Expressivity in Toddlers With Autism Spectrum Disorder [texto impreso] / Suzanne Macari, Autor ; Lauren DiNicola, Autor ; Finola Kane-Grade, Autor . - 2018 . - pp. 828-836.
Idioma : Inglés (eng)
in Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry > Año 2018 - Vol. 57 - No.11 (Noviembre) . - pp. 828-836
Palabras clave: Autismo, Expresión emocional, Temperamento, Niños pequeños Resumen: There is a prevailing notion that children with autism spectrum disorder (ASD) exhibit intense negative and attenuated positive emotions, although the empirical evidence regarding their emotional expressiveness (EE) is limited. Link: ./index.php?lvl=notice_display&id=17760 Impaired Value Learning for Faces in Preschoolers With Autism Spectrum Disorder / Quan Wang en Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry, Año 2018 - Vol. 57 - No.1 ([13/04/2018])
[artículo]
Título : Impaired Value Learning for Faces in Preschoolers With Autism Spectrum Disorder Tipo de documento: texto impreso Autores: Quan Wang, Autor ; Lauren DiNicola, Autor ; Perrine Heymann, Autor Fecha de publicación: 2018 Artículo en la página: pp. 33-40 Idioma : Inglés (eng) Idioma original : Inglés (eng) Palabras clave: Autismo, Aprendizaje de valores, Cara, Seguimiento ocular, Sistema de recompensa Resumen: One of the common findings in autism spectrum disorder (ASD) is limited selective attention toward social objects, such as faces. Link: ./index.php?lvl=notice_display&id=10419
in Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry > Año 2018 - Vol. 57 - No.1 [13/04/2018] . - pp. 33-40[artículo] Impaired Value Learning for Faces in Preschoolers With Autism Spectrum Disorder [texto impreso] / Quan Wang, Autor ; Lauren DiNicola, Autor ; Perrine Heymann, Autor . - 2018 . - pp. 33-40.
Idioma : Inglés (eng) Idioma original : Inglés (eng)
in Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry > Año 2018 - Vol. 57 - No.1 [13/04/2018] . - pp. 33-40
Palabras clave: Autismo, Aprendizaje de valores, Cara, Seguimiento ocular, Sistema de recompensa Resumen: One of the common findings in autism spectrum disorder (ASD) is limited selective attention toward social objects, such as faces. Link: ./index.php?lvl=notice_display&id=10419