Biblioteca Humberto Rosselli Quijano
Información del autor
Autor Frances Gardner |
Documentos disponibles escritos por este autor (1)
Refinar búsqueda
Meta-Analyses: Key Parenting Program Components for Disruptive Child Behavior / Patty Leijten en Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry, Año 2019 - Vol. 58 - No.2 (Febrero)
[artículo]
Título : Meta-Analyses: Key Parenting Program Components for Disruptive Child Behavior Tipo de documento: texto impreso Autores: Patty Leijten, Autor ; Frances Gardner, Autor ; G.J. Melendez-Torres, Autor Fecha de publicación: 2019 Artículo en la página: pp. 180-190 Idioma : Inglés (eng) Idioma original : Inglés (eng) Palabras clave: Comportamiento perturbador del niño, Programas de crianza, Metanálisis, Identificación de componentes efectivos, Prevención Resumen: Parenting programs are the recommended strategy for the prevention and treatment of disruptive child behavior. Similar to most psychosocial interventions, it is unknown which components of parenting programs (ie, parenting techniques taught) actually contribute to program effects. Link: ./index.php?lvl=notice_display&id=18249
in Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry > Año 2019 - Vol. 58 - No.2 (Febrero) . - pp. 180-190[artículo] Meta-Analyses: Key Parenting Program Components for Disruptive Child Behavior [texto impreso] / Patty Leijten, Autor ; Frances Gardner, Autor ; G.J. Melendez-Torres, Autor . - 2019 . - pp. 180-190.
Idioma : Inglés (eng) Idioma original : Inglés (eng)
in Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry > Año 2019 - Vol. 58 - No.2 (Febrero) . - pp. 180-190
Palabras clave: Comportamiento perturbador del niño, Programas de crianza, Metanálisis, Identificación de componentes efectivos, Prevención Resumen: Parenting programs are the recommended strategy for the prevention and treatment of disruptive child behavior. Similar to most psychosocial interventions, it is unknown which components of parenting programs (ie, parenting techniques taught) actually contribute to program effects. Link: ./index.php?lvl=notice_display&id=18249