Biblioteca Humberto Rosselli Quijano
Resultado de la búsqueda
1 búsqueda de la palabra clave
'Intervención en una sola sesión, Salud mental infantil, Intervención, Metanálisis' ![Resaltar las palabras buscadas Resaltar las palabras buscadas](./images/text_horizontalrule.png)
![](./images/expand_all.gif)
![](./images/collapse_all.gif)
![Imprimer la page de recherche courante...](./images/print.gif)
![Selecciones disponibles](./images/orderby_az.gif)
Little treatments, promising effects? Meta-analysis of single-session interventions for youth psychiatric problems / Jessica L. Schleider en Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry, Año 2017 - Vol.56 - No.2 (Febrero)
[artículo]
Título : Little treatments, promising effects? Meta-analysis of single-session interventions for youth psychiatric problems Tipo de documento: texto impreso Autores: Jessica L. Schleider, Autor ; John R. Weisz, Autor Fecha de publicación: 2020 Artículo en la página: pp. 107–115 Idioma : Inglés (eng) Idioma original : Inglés (eng) Palabras clave: Intervención en una sola sesión, Salud mental infantil, Intervención, Metanálisis Resumen: Despite progress in the development of evidence-based interventions for youth psychiatric problems, up to 75% of youths with mental health needs never receive services, and early dropout is common among those who do. Link: ./index.php?lvl=notice_display&id=22349
in Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry > Año 2017 - Vol.56 - No.2 (Febrero) . - pp. 107–115[artículo] Little treatments, promising effects? Meta-analysis of single-session interventions for youth psychiatric problems [texto impreso] / Jessica L. Schleider, Autor ; John R. Weisz, Autor . - 2020 . - pp. 107–115.
Idioma : Inglés (eng) Idioma original : Inglés (eng)
in Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry > Año 2017 - Vol.56 - No.2 (Febrero) . - pp. 107–115
Palabras clave: Intervención en una sola sesión, Salud mental infantil, Intervención, Metanálisis Resumen: Despite progress in the development of evidence-based interventions for youth psychiatric problems, up to 75% of youths with mental health needs never receive services, and early dropout is common among those who do. Link: ./index.php?lvl=notice_display&id=22349