Biblioteca Humberto Rosselli Quijano
Resultado de la búsqueda
1 búsqueda de la palabra clave
'Metas, Trastornos mentales, Teoría psicoanalítica, Terapia psicoanalítica.' ![Resaltar las palabras buscadas Resaltar las palabras buscadas](./images/text_horizontalrule.png)
![](./images/expand_all.gif)
![](./images/collapse_all.gif)
![Imprimer la page de recherche courante...](./images/print.gif)
![Selecciones disponibles](./images/orderby_az.gif)
reflections on the aim of child analysis / Hansi Kennedy en The psychoanalytic study of the child, Año 1991 - Vol. 46 ([19/06/2020])
[artículo]
Título : reflections on the aim of child analysis Tipo de documento: texto impreso Autores: Hansi Kennedy, Autor ; George S. Moran, Autor Fecha de publicación: 2020 Artículo en la página: pp. 181-198 Idioma : Inglés (eng) Idioma original : Inglés (eng) Palabras clave: Metas, Trastornos mentales, Teoría psicoanalítica, Terapia psicoanalítica. Resumen: Childhood disturbances can best be studied in a developmental frame of reference. Following Anna Freud, the authors distinguish between outcome aims and intermediary aims. They present the analyses of a child and an adolescent to demonstrate how these aims affect the nature and progression of treatment. Link: ./index.php?lvl=notice_display&id=22885
in The psychoanalytic study of the child > Año 1991 - Vol. 46 [19/06/2020] . - pp. 181-198[artículo] reflections on the aim of child analysis [texto impreso] / Hansi Kennedy, Autor ; George S. Moran, Autor . - 2020 . - pp. 181-198.
Idioma : Inglés (eng) Idioma original : Inglés (eng)
in The psychoanalytic study of the child > Año 1991 - Vol. 46 [19/06/2020] . - pp. 181-198
Palabras clave: Metas, Trastornos mentales, Teoría psicoanalítica, Terapia psicoanalítica. Resumen: Childhood disturbances can best be studied in a developmental frame of reference. Following Anna Freud, the authors distinguish between outcome aims and intermediary aims. They present the analyses of a child and an adolescent to demonstrate how these aims affect the nature and progression of treatment. Link: ./index.php?lvl=notice_display&id=22885