Biblioteca Humberto Rosselli Quijano
Información del autor
Autor Stanley Kutcher |
Documentos disponibles escritos por este autor (2)
Refinar búsqueda
Impact of a mental health curriculum on knowledge and stigma among high school students / Robert Milin en Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry, Año 2016 - Vol.55 - No.5 (Mayo)
[artículo]
Título : Impact of a mental health curriculum on knowledge and stigma among high school students : a randomized controlled trial Tipo de documento: texto impreso Autores: Robert Milin, Autor ; Stanley Kutcher, Autor ; Stephen P. Lewis, Autor Fecha de publicación: 2020 Artículo en la página: pp. 383–391 Idioma : Inglés (eng) Idioma original : Inglés (eng) Palabras clave: Educación sobre salud mental, Estigma, Juventud, Conciencia temprana, Intervención en el aula Resumen: This study evaluated the effectiveness of a school-based mental health literacy intervention for adolescents on knowledge and stigma. Link: ./index.php?lvl=notice_display&id=22438
in Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry > Año 2016 - Vol.55 - No.5 (Mayo) . - pp. 383–391[artículo] Impact of a mental health curriculum on knowledge and stigma among high school students : a randomized controlled trial [texto impreso] / Robert Milin, Autor ; Stanley Kutcher, Autor ; Stephen P. Lewis, Autor . - 2020 . - pp. 383–391.
Idioma : Inglés (eng) Idioma original : Inglés (eng)
in Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry > Año 2016 - Vol.55 - No.5 (Mayo) . - pp. 383–391
Palabras clave: Educación sobre salud mental, Estigma, Juventud, Conciencia temprana, Intervención en el aula Resumen: This study evaluated the effectiveness of a school-based mental health literacy intervention for adolescents on knowledge and stigma. Link: ./index.php?lvl=notice_display&id=22438 Impact of a mental health curriculum on knowledge and stigma among high school students / Robert Milin en Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry, Año 2016 - Vol.55 - No.5 (Mayo)
[artículo]
Título : Impact of a mental health curriculum on knowledge and stigma among high school students : a randomized controlled trial Tipo de documento: texto impreso Autores: Robert Milin, Autor ; Stanley Kutcher, Autor ; Stephen P. Lewis, Autor Fecha de publicación: 2020 Artículo en la página: pp. 383–391 Idioma : Inglés (eng) Idioma original : Inglés (eng) Palabras clave: Educación sobre salud mental, Estigma, Juventud, Conciencia temprana, Intervención en el aula Resumen: This study evaluated the effectiveness of a school-based mental health literacy intervention for adolescents on knowledge and stigma. Link: ./index.php?lvl=notice_display&id=22439
in Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry > Año 2016 - Vol.55 - No.5 (Mayo) . - pp. 383–391[artículo] Impact of a mental health curriculum on knowledge and stigma among high school students : a randomized controlled trial [texto impreso] / Robert Milin, Autor ; Stanley Kutcher, Autor ; Stephen P. Lewis, Autor . - 2020 . - pp. 383–391.
Idioma : Inglés (eng) Idioma original : Inglés (eng)
in Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry > Año 2016 - Vol.55 - No.5 (Mayo) . - pp. 383–391
Palabras clave: Educación sobre salud mental, Estigma, Juventud, Conciencia temprana, Intervención en el aula Resumen: This study evaluated the effectiveness of a school-based mental health literacy intervention for adolescents on knowledge and stigma. Link: ./index.php?lvl=notice_display&id=22439