Biblioteca Humberto Rosselli Quijano
Información del autor
Autor Amelie Petitclerc |
Documentos disponibles escritos por este autor (1)
Refinar búsqueda
Clinical implications of a dimensional approach: the normal / Lauren S. Wakschlag en Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry, Año 2015 - Vol.54 - No.8 (Agosto)
[artículo]
Título : Clinical implications of a dimensional approach: the normal : abnormal spectrum of early irritability Tipo de documento: texto impreso Autores: Lauren S. Wakschlag, Autor ; Ryne Estabrook, Autor ; Amelie Petitclerc, Autor Fecha de publicación: 2020 Artículo en la página: pp. 626–634 Idioma : Inglés (eng) Idioma original : Inglés (eng) Palabras clave: Irritabilidad, Dimensional, Psicopatología del desarrollo normal - espectro anormal, Modelado longitudinal Resumen: The importance of dimensional approaches is widely recognized, but an empirical base for clinical application is lacking. This is particularly true for irritability, a dimensional phenotype that cuts across many areas of psychopathology and manifests early in life Link: ./index.php?lvl=notice_display&id=22551
in Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry > Año 2015 - Vol.54 - No.8 (Agosto) . - pp. 626–634[artículo] Clinical implications of a dimensional approach: the normal : abnormal spectrum of early irritability [texto impreso] / Lauren S. Wakschlag, Autor ; Ryne Estabrook, Autor ; Amelie Petitclerc, Autor . - 2020 . - pp. 626–634.
Idioma : Inglés (eng) Idioma original : Inglés (eng)
in Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry > Año 2015 - Vol.54 - No.8 (Agosto) . - pp. 626–634
Palabras clave: Irritabilidad, Dimensional, Psicopatología del desarrollo normal - espectro anormal, Modelado longitudinal Resumen: The importance of dimensional approaches is widely recognized, but an empirical base for clinical application is lacking. This is particularly true for irritability, a dimensional phenotype that cuts across many areas of psychopathology and manifests early in life Link: ./index.php?lvl=notice_display&id=22551