Biblioteca Humberto Rosselli Quijano
Información del autor
Autor Avi Karni |
Documentos disponibles escritos por este autor (1)
Refinar búsqueda
The effect of a skipped dose (placebo) of methylphenidate on the learning and retention of a motor skill in adolescents with Attention Deficit Hyperactivity Disorder / Orly Fox en European Neuropsychopharmacology, Año 2014 - Vol. 24 - No.3 (Marzo)
[artículo]
Título : The effect of a skipped dose (placebo) of methylphenidate on the learning and retention of a motor skill in adolescents with Attention Deficit Hyperactivity Disorder Tipo de documento: texto impreso Autores: Orly Fox, Autor ; Esther Adi Japha, Autor ; Avi Karni, Autor Fecha de publicación: 2021 Artículo en la página: pp. 391-396 Idioma : Inglés (eng) Idioma original : Inglés (eng) Palabras clave: Trastorno por déficit de atención e hiperactividad (TDAH), Metilfenidato (MPH), Aprendizaje de habilidades motoras, Consolidación, Memoria procedimental a largo plazo, Dosis omitida Resumen: Individuals with Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD) have difficulties in achieving optimal performance in many everyday and academic tasks, deficits attributed to impaired skill acquisition and procedural memory consolidation. Link: ./index.php?lvl=notice_display&id=27059
in European Neuropsychopharmacology > Año 2014 - Vol. 24 - No.3 (Marzo) . - pp. 391-396[artículo] The effect of a skipped dose (placebo) of methylphenidate on the learning and retention of a motor skill in adolescents with Attention Deficit Hyperactivity Disorder [texto impreso] / Orly Fox, Autor ; Esther Adi Japha, Autor ; Avi Karni, Autor . - 2021 . - pp. 391-396.
Idioma : Inglés (eng) Idioma original : Inglés (eng)
in European Neuropsychopharmacology > Año 2014 - Vol. 24 - No.3 (Marzo) . - pp. 391-396
Palabras clave: Trastorno por déficit de atención e hiperactividad (TDAH), Metilfenidato (MPH), Aprendizaje de habilidades motoras, Consolidación, Memoria procedimental a largo plazo, Dosis omitida Resumen: Individuals with Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD) have difficulties in achieving optimal performance in many everyday and academic tasks, deficits attributed to impaired skill acquisition and procedural memory consolidation. Link: ./index.php?lvl=notice_display&id=27059