Biblioteca Humberto Rosselli Quijano
Información del autor
Autor Stacy E. Feiner |
Documentos disponibles escritos por este autor (1)
Refinar búsqueda
Course design / Stacy E. Feiner en International Journal of Group Psychotherapy, Año 1998 Vol. 48 - No. 4 (Octubre)
[artículo]
Título : Course design : an integration of didactic and experiential approaches to graduate training of group therapy Tipo de documento: texto impreso Autores: Stacy E. Feiner, Autor Fecha de publicación: 2022 Artículo en la página: pp. 439-460 Idioma : Inglés (eng) Idioma original : Inglés (eng) Palabras clave: Educación, Posgrado - organización y administración, Ética profesional, Modelos educativos, Psicoterapia, Psicoterapia de grupo. Resumen: Graduate training programs attempt to teach group therapy courses using experiential learning methods and theoretical concepts. Presently, however, these courses often maintain a rather unstructured format for fostering an experiential group process. Link: ./index.php?lvl=notice_display&id=28904
in International Journal of Group Psychotherapy > Año 1998 Vol. 48 - No. 4 (Octubre) . - pp. 439-460[artículo] Course design : an integration of didactic and experiential approaches to graduate training of group therapy [texto impreso] / Stacy E. Feiner, Autor . - 2022 . - pp. 439-460.
Idioma : Inglés (eng) Idioma original : Inglés (eng)
in International Journal of Group Psychotherapy > Año 1998 Vol. 48 - No. 4 (Octubre) . - pp. 439-460
Palabras clave: Educación, Posgrado - organización y administración, Ética profesional, Modelos educativos, Psicoterapia, Psicoterapia de grupo. Resumen: Graduate training programs attempt to teach group therapy courses using experiential learning methods and theoretical concepts. Presently, however, these courses often maintain a rather unstructured format for fostering an experiential group process. Link: ./index.php?lvl=notice_display&id=28904